Extensies en bladwijzers verdwenen

Alle extensies en instellingen die wij vanuit de Google beheer omgeving voor de school accounts instellen en de extensies en favorieten die jij zelf toevoegt worden op jouw Google account opgeslagen. Dit betekent dat als je op een ander device inlogt in de Chrome-browser, je nog steeds dezelfde extensies, favorieten en instellingen hebt. Als je die extensies en favorieten niet meer ziet staan in de Chrome-browser kan dat betekenen dat je niet goed bent ingelogd in de browser.


Om te controleren of je goed bent ingelogd in de browser, kun je onderstaande stappenplan volgen:


1. Open de Chromebrowser. 


2. Klik rechtsboven op het grijze poppetje en klik op de blauwe knop 'Synchronisatie inschakelen'.



3. Log in met je schoolaccount en klik op 'Volgende'.



4. Vink eventueel 'Lokale browsegegevens behouden' aan om de gegevens te bewaren die je hebt ingevoerd vóór het inloggen in de browser. Klik vervolgens op 'Doorgaan'.



5. Klik op 'Ja, aanzetten' om het inloggen en de synchronisatie te voltooien.



Je bent nu ingelogd in Google Chrome. Door de synchronisatie worden automatisch jouw extensies en bladwijzers opgehaald.

Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er is een probleem opgetreden bij de verzending van je feedback. Probeer het alsjeblieft later nog een keer.