Een agenda toevoegen aan een Team

Als je een team selecteert kan je op het plusje drukken om extra's toe te voegen aan een team, zoals een agenda.


Daar kan je vervolgens zoeken naar apps, deze zijn in te stellen per team.
Microsoft heeft een eigen app gemaakt hiervoor, deze heet  Kanaalagenda.

Zoek rechtsboven naar kanaal.


Als je de kanaalagenda-app aanklikt, dan kan je de agenda een eigen naam geven.
Hier heb ik voor mijn team genaamd "Test" de agenda "Testagenda" genoemd.

Als je hier het vinkje  Gesprekken plaatsen op het kanaal over dit tabblad aan laat staan, dan komen de agenda afspraken ook als update onder het kopje  Posts .
Klik op  Toevoegen.


De agenda is hier te vinden:


In de agenda kunnen we vervolgens afspraken toevoegen voor dit team.
Als we een afspraak maken komt deze vervolgens ook in ons eigen overzicht bij de agenda in het linker lint.
Zo kan je makkelijk zien welke afspraken je ingepland hebt voor dit team, zonder dat je hoeft te zoeken in je eigen agenda.
Is je vraag hiermee beantwoord? Bedankt voor de feedback Er is een probleem opgetreden bij de verzending van je feedback. Probeer het alsjeblieft later nog een keer.